Volgers

vrijdag 6 juli 2012

Prize and Free Digi

Goedenavond bloggers dit wilde ik jullie nog even laten zien.
Dit is vandaag door de brievenbus gekomen.
Er was een 1000 followers candy en door een reactie
tegeven op de DT dames heb ik bij een van de dames
deze mooie prijs gewonnen en wel bij DORTE.
Is dit geen super prijs ben er heel erg blij mee.


Ook wil ik jullie laten weten dat vandaag en morgen
een digi kunt uploaden bij
en het is een heerlijke digi meer verklap ik niet.
Ik zou het wel op prijs stellen als je even een reactie geeft.


Good evening bloggers this I wanted to show you.
This came true the mailbox today.
There was a 1000 followers candy at the House Mouse.
And to give comments at the DT Ladies
has one DT lady pick me as a winner and 
she has given me this prize and that was DORTE.
Is this not a great and beautiful prize.

THANK YOU DORTE


Also I wanted to let you know there is a free digi
It's a delicious digi and I don't tell more.
I would appreciate if you give a responce







10 opmerkingen:

Linda zei

Wat leuk, gefeliciteerd
gr linda

Marian zei

Proficiat Kaat!

jokiedebeer zei

Gefeliciteerd Karin

gr joke

Christine zei

Dit is echt wel een mooi pakje! Proficiat hoor!
Liefs
Christine

Cornelie zei

Wat een mooie prijs zeg!! prachtig!

Dorte zei

thanks for letting me know, Karin. Enjoy!
hugs Dorte

Ellen Taylor zei

You are so lucky Karin! Such an adorable stamp!!

Annerieke zei

Wat gaaf zeg! We zullen het binnenkort wel zien, denk ik, een kaart met die leuke stempel?

gr Annerieke

Unknown zei

Wow Karin, wat leuk! Geniet lekker van je prijs!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Unknown zei

Congrats Karin. I also could not find the free digi....can you help please..x