Volgers

zondag 21 augustus 2011

Christmas Lantern


Goedemorgen bloggers vandaag weer een kerstkaart
maar dan ingekleurd met copics.
Ik vind dat het een mooi geheel is geworden,
en ik hoop dat jullie het met me eens zijn.
dus ben weer benieuwd naar jullie reactie's.
Deze kaart is voor de challenges;

Nadia's challenges; alles mag maar met stempel
Pollycraft; distressing


Good morning bloggers today again a christmas card
 colored with copics.
I'ts a nice whole I hope you are agree with me.
I'm curious about your reaction.
This card is for the challenges;

Nadia's challenge; anything goes with stamp
Pollycraft; distressing

Materialen;
distresser[ tonic ], halve parels, gluedots, 3d kit,
dcwv the christmas combo, witte gelpen,
bloemen en blaadjes [ gekregen van mijn schoonzus ]

Inkt;
archival black

Stempel;
text; [ psx ] - kerstlantaarn digi  [ beccy's place ]

Copics;
bloemen - strik  R35- 27- 46
lantaarn  E71- 77- Y17- 11- 08
blaadjes  G99- YG23- 00













26 opmerkingen:

Elise zei

Weer een erg mooi kaartje Karin! Ook mooi ingekleurd...ik ben ook begonnen met copics...en nu maar oefenen voor mij...hihi
Groetjes Elise

Marrie zei

Hallo Karin,

Ik vind dit een hele mooie kerstkaart.
Ik hou wel van die traditionele kleuren.

Groetjes Marrie

Marlies zei

Een prachtige kerstkaart Karin! Ik heb net je kaarten in de vorige posten bekeken (ik loop zo achter, ik kan het gewoon niet bijhouden, sorry)
Ze zijn allemaal weer super mooi met prachtige details. Je maakt ook altijd mooie foto's ervan.
groetjes, Marlies

Marlieke zei

Goedemorgen, wat een knap staaltje kleurwerk, geweldig! Ziet er mooi uit zo!

Marjan zei

Mooie kaart, je bent lekker bezig met je kerstkaartjes!

Groetjes, Marjan

Dina zei

wat een prachtige klassische kerstkaart, lek dat je meedoet bij ccws

Zw@@n zei

Karin, wat een prachtige kaart! Mooie gekleurd afdrukje en mooi papier. Leuk dat je meedoet met CCWS.
Liefs, Wilma

Marian zei

Mooie kaart en heel mooi ingekleurd!

Lenie Hempen zei

Hoi karin

Wat een schatje van een kerstkaart.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Martha zei

Hoi hoi Karin,
weer een plaatje van een kerstkaart!
Je hebt nu al vast een hele verzameling zeker?
Groetjes van daatje

Jopie zei

Nou Karin hij is weer schitterend en de kleuren zo mooi alles bij elkaar passend.
Groetjes Jopie

Elizabeth zei

Prachtige kerstkaart!!

cristel zei

wauw karin gewoon compleet met je eens schitterende kerstkaart hoor
grtjs

lisbeth zei

Love your card. Thanks for joining us at Nadias challenge this week

Jan Hennings zei

this is beautiful and the light in the lantern looks so real with your amazing coloring :)

Janny's Cards Creations zei

Leuke gezellige kaarten en leuk ook de binnenkant moet ik eigenlijk ook eens proberen. Ik had de kaart hiervoor niet gezien maar die is ook erg leuk geworden.
Groetjes Janny

Sue zei

So pretty, Karin, love how you colored the light!

Hugs
Sue

Frosien zei

Een mooi kaartje Karin, weer èèntje af voor de kerst, zo moet je maar denken. Groetjes frosien

Cazza zei

A brilliant Christmas Card, love all the layers and your fab DP's!
Thanks for joining us this week over at Pollycraft :o)
Hugs,
Cazza
xxx

Unknown zei

Jij bent lekker op dreef met je kerstkaarten Karin! (Wou dat ik dat kon zeggen, heb er dit jaar nog niet één gemaakt!) Vind dat ruitjespapier ook erg mooi! Groetjes, Ira

Donna Heber zei

Beautiful lantern and plaid paper. Good luck with the challenge Karin.

Kathy Bradley zei

Your card is so very pretty - lovely image - colored beautifully - and your poinsettias are a lovely touch, as is the awesome DP. As always - perfect.

Ellen Taylor zei

You must be ready for christmas by now. Beautiful card, Gorgeous coloring and papers!
El

Helen zei

Wat een mooi kerstkaartje. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge. Groetjes

Renata zei

Heel mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CCWS.
Groetjes, Renata.

cristel zei

prachtige kaart hoor en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
grtjs cristel